Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Synchronisatietijd Beaufort --> Youforce Reporting

door Raymond_de_Rozario

Goedemiddag,

 

Binnen de oude Reporting omgeving was de synchronisatie tussen Beaufort en Report Builder vrijwel direct. Bij Youforce Reporting lijkt het tussen de 60 en 120 minuten (soms meer) te duren. Kunnen jullie aangeven wat de streeftijd is, dan kan ik doorgeven zodat er binnen de verschillende processen rekening mee kan worden gehouden. Voor veel processen gebruiken wij het niet als management informatie tool, maar om processen te versnellen en "tekortkomingen" te compenseren. Nu is mijn vermoeden wat wanneer er vaker een update gaat worden gehouden Youforce Reporting nog trager gaat worden, maar het zou mooi zijn als de data iets vaker ververst zou kunnen worden zonder traagheid te veroorzaken.

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

4 ANTWOORDEN 4
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@Chris van den Berg en @TheoLescure ik heb ondertussen al een 4Me ticket aangemaakt, maar de data lijkt nu helemaal niet meer te synchroniseren. Zie onderstaand screenshot. De laatste data is van 13-05-2024, terwijl er vandaag/vanochtend al meerdere wijzigingen zijn doorgevoerd.

 

Raymond_de_Rozario_0-1715690198078.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

CharlotteVijver
CONTRIBUTOR **

door CharlotteVijver

Helaas ervaren wij dit ook dat het toch echt wel langer duurt voordat je het op het rapport ziet. Je behoort vooruit te gaan en niet achteruit met een nieuwe tool dacht ik.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Daar heb ik geen ervaring mee @Björn Sman , maar mijn collega's gebruiken de rapportages omdat bepaalde functionaliteiten ontbreken in Beaufort en het onbegonnen werk is om het met de hand uit te zoeken. Zij hebben meer dan de behoefte aan up-to-date informatie, aangezien zij ook medewerkers aan/af moeten meldden bij instanties als het UWV e.d. 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

Ik haak aan, ik ben ook wel benieuwd naar de update tijd. Heb soms het idee dat het ook per model verschilt.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep