Mijn Communities
Help
czootjes
CONTRIBUTOR **

Toekomst declaraties in de youforce app

Status: Nieuw

Het zou fijn zijn als medewerkers een declaratie indienen voor in de toekomst, die dan pas uitbetaald mogen worden.

Bijvoorbeeld nu indienen(april) en dan bijvoorbeeld pas in december uitbetalen. (betreft cao regelingen die pas in december uitbetaald mogen worden)

7 Opmerkingen
Jeroen de Groot
CONTRIBUTOR **
door Jeroen de Groot

@czootjes dankjewel voor je suggestie. Ik ben benieuwd naar reacties van andere community leden. Bij het ophalen van de wensen op het moment van ontwerpen van deze functie kreeg ik de uitdrukkelijke eis om een medewerker niet in de toekomst te laten declareren maar mochten er meerdere klanten de wens hebben om te laten declareren met een datum in de toekomst dan kunnen we onderzoeken of we dit een configureerbare optie kunnen maken.

 

PS ik zie dat we nog wat meer marketing moeten doen voor de app 😉. De youforce app is van Raet, die van ons is de YouServe app en de MyHR app is (gelukkig) uit de app stores gehaald en vervangen door de YouServe app (ik heb het label aangepast).

RDekker
CONTRIBUTOR **
door RDekker

Declaraties welke betrekking hebben op gebeurtenissen in de toekomst, dus welke in de toekomst pas genoten (zouden) worden, is voor ons niet wenselijk. Sorry!

RaymondB1
CONTRIBUTOR ***
door RaymondB1 (Bijgewerkt ‎07-05-2024 09:37 door RaymondB1 )

Het klinkt als vakbondscontributie ed.

Zou je hiervoor niet beter een aparte workflow via HRSS kunnen maken met verwerkingsdatum 1 december?

czootjes
CONTRIBUTOR **
door czootjes

Wij hebben al een tegel in HRSS voor de vakbond, maar het zou mooi zijn als medewerkers het in de youforce app kunnen declareren.

Ook bijvoorbeeld ziektekosten aanvullende verzekering>medewerkers die nu al de polis 2024 toevoegen en dan in december de tegemoetkoming uitbetalen. (hier hebben we ook al een tegel in HRSS, maar medewerkers vinden het vervelend om ook via HRSS te declareren) 2 systemen

Het is mede een wens van de medewerker.

 

RaymondB1
CONTRIBUTOR ***
door RaymondB1

Ik denk dat je omschrijving een verkeerd beeld schets. Je antwoord is al duidelijker. 🐵

 

Ik kan me hierbij wel iets voorstellen maar ik vraag me ook af hoeveel verschillende (cafetaria) mogelijkheden er zijn.

Jeroen de Groot
CONTRIBUTOR **
door Jeroen de Groot

@czootjes Wat gebeurd er op het moment dat de medewerker uit dienst gaat voordat de datum van uitbetalen is aangebroken?

@RaymondB1 Ik zie dat je een 👍 hebt gegeven, betekent dit dat je dezelfde wens hebt?

RaymondB1
CONTRIBUTOR ***
door RaymondB1

@Jeroen de Groot : ik ben bekend met organisaties die regelingen hebben m.b.t. vakbondscontributie en zorgverzekeringskosten zodoende kan ik me dit verzoek voorstellen en steunen. Ik ben alleen bang dat er veel mogelijkheden zijn in de uitvoering omdat het vaak cafetaria-regelingen (uitruilregeling of vastgesteld maximum bedrag) zijn. De vraag wordt dan of het uitvoerbaar is om een regeling hiervoor in de App te maken.