Mijn Communities
Help
Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***

240 tekens!?

door Jelle - Jeugdhulp Friesland

Sinds onze organisatie is overgestapt naar HR Core online, kunnen we de functionaliteit Officelink niet meer gebruiken. Om dit op te vangen, heb ik een workflow gemaakt om algemene word-templates te genereren. Het gaat om HR documenten, die onze administratie zelf regelt en welke niet vaak voorkomen, of waarbij je af moet wijken van de standaard.

 

De keuze van het HR document heb ik gekoppeld aan een keuze rubriek (eigen rubriek). Op basis van de keuze. Nu wil ik een nieuwe keuze/template hieraan toevoegen, maar dat lukt niet. Ik loop tegen een maximum van 240 tekens aan. Het gekke is, dat de huidige rubriek al meer dan 240 tekens heeft! Iets van 600+ tekens. Het is dus al eens gelukt!

 

Het lukt me niet om het in te korten naar 240 tekens en dan ook nog nieuw opties toevoegen. Het toevoegen van een 2e en 3e rubriek om deze keuzes te faciliteren vind ik niet van deze tijd. 

 

Waarom is deze beperking van 240 tekens? Kan dit ook uitgebreid worden?

 

Heeft iemand een praktische tip voor me, of een voorbeeld van hoe jullie dit hebben opgevangen na de overstap naar HR Core online?

 

JelleJeugdhulpFriesland_0-1714465577309.pngJelleJeugdhulpFriesland_2-1714465934007.png

 

6 ANTWOORDEN 6
Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***

door Jelle - Jeugdhulp Friesland

@Lucie Appel en @jpoppe 

 

JelleJeugdhulpFriesland_0-1715698184277.png

Ik loop tegen exact hetzelfde aan met een evaluatiegesprek-formulier. Aparte beperking van 255 karakters in deze tijd. Al dwingt het medewerkers om alleen de belangrijkste punten te noteren, wat ook nuttig is.

 

Ik heb dit opgelost, door de gebruikers de optie te geven om een extra bijlage toe te voegen, waarin ze een heel essay kunnen schrijven.

jpoppe
CONTRIBUTOR **

door jpoppe

Goedemiddag, 

Al een langere tijd lopen wij tegen een probleem aan i.v.m. het gebruik van 240 tekens. 

Voor bijvoorbeeld onze verslaglegging van functioneringsgesprekken hebben wij zelf een workflow ontworpen. In de workflow moet de verslaglegger onder bepaalde vragen in een tekstblok (A00001 rubriek) tekst typen. De tekst wordt vervolgens opgenomen in een template en de template wordt uiteindelijk automatisch toegevoegd aan het personeelsdossier van de medewerker. 

De verslaglegger loopt momenteel vast op het feit dat er per vraag niet meer dan 240 tekens getypt kunnen worden. Het is soms noodzakelijk dat er meer tekens gebruikt kunnen worden. 

Is er een mogelijkheid om de verslaglegger meer dan 240 tekens te laten typen waarna alle tekst wordt toegevoegd aan de template?
Ik heb via een ticket gehoord dat dit met een A00001 rubriek niet gaat, maar misschien weet iemand een andere mogelijkheid? 

Voorbeeld workflow 240 tekens.png


Lucie Appel
CONTRIBUTOR ***

door Lucie Appel

@jpoppe : enige mogelijkheid tot nog toe is opsplitsen. Aparte tekstblokken voor de verschillende onderwerpen die je nu in 1 tekstblok hebt gezet. "Bespreek het lichamelijk welzijn". "Bespreek mentaal welzijn". "Bespreek sociaal welzijn", etc.

jpoppe
CONTRIBUTOR **

door jpoppe

Bedankt voor de reactie @Lucie Appel, maar dit is voor ons geen optie. 
Wij willen juist dat deze onderwerpen in één tekstblok worden beantwoord. 

Goedgekeurde oplossing
Onno Muijzer
CONTRIBUTOR **

door Onno Muijzer

In toevoeging op de suggestie van Marcel, je kunt ook in HR Self Service een rubriek met waardetabel toevoegen en onderhouden (buiten Beaufort om).


AAG maakt de zorg beter.
Goedgekeurde oplossing
Marcel Bouman
CHAMPION **

door Marcel Bouman

ik gebruik de mogelijkheid van 'keuzelijst' ook graag en vaak, maar bij de hoeveelheid keuzes die jij aanbiedt zou ik overwegen om een (referentie)tabel bij deze rubriek te vullen. Dit kun je dan in Beaufort onderhouden en dan hou je het werkbaar.